Politica de retur

Retur

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Produsele returnate sunt considerate ca apartinand cumparatorului pana la receptionarea acestora de catre comerciant, iar eventualele pagube produse pe timpul transportului catre comerciant vor fi rezolvate intre cumparator si firma de curierat.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

a. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
c. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.